14:36:36
20. 07. 2025

Místnost
Musíme si pomáhat
Říká se, že nejbližší pomocnou ruku najdeš na konci své paže. Někdy to ale přece jen může být i ruka někoho jiného, co říkáte?

Místnost věnovaná společným taverním projektům v oblasti charity, pomoci potřebným, vysazování taverních stromů, sponozorování zvířat v ZOO a podobně.

TAVERNA DRUHÝM 2011 se konala v sobotu 26. listopadu v Písecké bráně.

Obrázky výrobků si lze prohlédnout v aukční galerii.


Pozvánka na akci:
http://verlit.sweb.cz/pozvanka_TD.pdf

DODATEČNÁ AUKCE

Galerie zde.

Místnost má od 15:09:32  17. 02. 2008 pronajatou verlit. Spolusprávce: Meridion. Činkapi. Mivka.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   93   »» »

Činkapi, vloženo 11:33:07  23. 11. 2009

V zásadě souhlasím se vším, hlavně s bodem 2, to je myslím velmi dobrý plán.

Odpovídající místo za rozumnou cenu v centru je samozřejmě problém, ale zkusíme - když začneme hledat včas... Finanční podmínky jako ve Chvalech asi nedostaneme nikde jinde (pro nezasvěcené - za pronájem po nás chtěli neuvěřitelných šest stovek, všude jinde se to pohybovalo o nulu výš :-). Větší počet návštěvníků by ale mohl přinést vyšší výtěžek... Jen tak pro zajímavost, mám takový pocit (opravte mne, jestli se pletu, nemám o dražbě zas takový přehled), že stejně v naprosté většině dražili - letos i vloni - taverníci. Ostatní návštěvníci (babičky, tetičky apod.) spíš dávali dobrovolné vstupné, ale dražit se ostýchali. Čestná výjimka je pochopitelně Arenžina maminka :-)

verlit, vloženo 10:49:52  23. 11. 2009

Pokusila jsem se o malé shrnutí:
1) Místo
Chvalská tvrz je krásná, sál měl atmosféru a cena byla vynikající. Myslím ale, že přes dobré dopravní spojení je to přece jen příliš daleko. Pět z mých šesti pozvaných mi nakonec poslalo vyhýbavé zprávy typu „pobolívá mě hlava, asi nedorazím“ apod. Řekla bych, že váhavců by dorazilo víc, kdyby bylo místo konání přece jen víc v centru. Je to spíš psychologické než faktické, ale je to tak. Takže napřesrok zkusíme něco trochu dostupnějšího. Také bychom asi uživili prostor trochu větší.

2) Obsah a časový plán
Bude třeba změnit formát akce. S časovým skluzem se musí počítat, ale takhle vlastně na nic nebylo dost času, některá vystoupení byla uspěchaná, což nebylo fér vůči fantastickým účinkujícím a přesto se akce opět protáhla hluboko do noci. On-line dražitelé čekali dlouho na aukci.
Návrh na příští rok:
- Akce bude odpolední
- Začátek po obědě
- Po jednom „rozjížděcím“ vystoupení bude následovat aukce (s přestávkou uprostřed)
- Po skončení aukce pak bude raut a odpolední, podvečerní, případně večerní program. Bude tak dost času na zaplacení vydražených předmětů, popovídání a bude možné si užít program. Odpolední program se pak může plynule přelít do večerního (například takový večerní koncertík Cluaranů….. ;-)))

3) Aukce samotná
Přesunutí blíž k začátku akce a odpolední načasování by mohlo víc vyhovovat těm, kdo mají čas jen zaskočit. Rozdělení do dvou částí stejně jako letos by umožnilo dost času na prohlídku a zapsání se k předmětům.
Výběr výrobků – pokusíme se ještě vehementněji hledat věci vhodné pro pány. Závisí to ale nikoli na nás, ale na těch, kdo jsou schopni je vyrobit a ochotni je věnovat. Vítány jsou veškeré náměty a nápady na další druhy předmětů, které byste v aukci rádi viděli, ale zatím se tam neobjevily (jako ty ponožky nebo fetovací polštářky pro kočky!)
Rozdělení do skupin – pořád mám dojem, že je to obtížné, protože se dopředu nedá odhadnout, v které případné skupině bude velký zájem o dražení a tudíž hodně předmětů k dražbě a ve které bude zájem nižší. Můžeme to ale zvážit znovu před akcí, až bude jasnější, kolik čeho je.


Co vy na to?

Orki, vloženo 10:18:58  23. 11. 2009

K těm skupinám: náhodou považuju nápad za dobrý, věci by se daly rozdělit(ne nutně tematicky)do více skupin (pro leší zapamatování s přiřazenou barvou) a pak by se vždycky vyvolala dražená barva (podle pořadí) -pomohlo by to orientovat se v průběhu a alespoň zhruba časově určit, kdy bude na řadě ten předmět, co vás zajímá(což považuju za vhodné).

Fionor, vloženo 10:14:42  23. 11. 2009

Whoa! Sjetá kočka na polštářku zní fér!

Bellatrix, vloženo 10:11:38  23. 11. 2009

Jenže mě napadl asi týden před dražbou, tradičně :D Ale napsala jsem si to do seznamu na příští rok :)

verlit, vloženo 10:06:03  23. 11. 2009

To je ovšem nápad takřka geniální!!

Bellatrix, vloženo 10:04:24  23. 11. 2009

Mně taky napadlo něco pro domácí mazlíčky. Ty snad mají i páni, ne? :oD My např. máme na zahradě přebytek šanty kočičí, takže jsem si říkala, že vyrobím kočičí polštářek, nadívaný šantou. Nebo takové ty kočičí hračky. A tak.

Sheritra, vloženo 09:58:37  23. 11. 2009

Tak za mne a přítele můžu říct, že se nám TD2 moc líbila.
Jen to trošku zkazila taková ta závěrečná uspěchanost při dražbě, kterou nemám ráda, ale co se dá dělat, že.
Jinak jedna malá osobní připomínka - co dávat k vydraženým fotkám nějaký (euro)obal? Ne každý je z Prahy a dovézt to domů tak, aby se to neponičilo, je docela obtížné. A když se někomu nějaká fotka zalíbila až na místě, pak se s tím moc nedá počítat i nějak dopředu.
Ale jinak jsem ráda, že jsme přijeli;)

Klair, vloženo 09:54:57  23. 11. 2009

Mno, víte co? pánové, napište, co byste třeba rádi... Já totiž zkutečně nevím!! Třeba bych to vyrobit dokázala, ale vůbec mne to nenapadlo...

Evidentně byly velmi dobrý nápad malované hrnečky... Tak v tom by se dalo pokračovat. Prostě tématicky zaměřené hrnky jsou fajn :) Ale dál? co je typicky pánského?? Třeba nějaký likér? Nebo něco jiného?? Sem s nápady!

Daadulla, vloženo 09:50:00  23. 11. 2009

koukám, že to byla veliká akce!!!blahopřeju všem organizátorům :-)

verlit: jsem hrozně zvědavá, jestli jsem díky tobě offline taky něco získala nebo ne... včera večer jsem se nakonec dostala na net a přítel koukal na galerii a zpětně má také pár požadavků..takže se na dodatečnou dražbu těším :-)

Bellatrix, vloženo 09:47:02  23. 11. 2009

verlit: já byla zapsaná ještě u tří předmětů, které se nedražily, takže mě to docela zajímá :)

Bellatrix, vloženo 09:45:17  23. 11. 2009

... a já bych on-line asi umřela na stres :o)

verlit, vloženo 09:44:49  23. 11. 2009

Nakonec jsem (zatím) na služební cestu neodletěla - ukázalo se, že asistentka, kterou jsme mezitím vyhodili, udělala rezervaci na ŘÍJEN, místo listopad :-) Takže je tímpádem reálná šance, že zpracuji informace o vydražených předmětech dříve a ti, kdo dražili on-line, tak možná zjistí, že získali další předměty, ke kterým se napsali jako jediní zájemci!
Doufám, že mě během dne generální ředitel nezavolá, že se mám přece jen pokusit přiletět večer, to bych teda vůbec nebyla ráda!

verlit, vloženo 09:41:38  23. 11. 2009

To rozdělení na dva bloky bylo i z toho důvodu, že když lidi neuspějí s předměty, na které si dali vysoký rozpočet, mají šanci se ještě rozmyslet a připsat se k dalším.

Ale hlavně je to otázka únosné délky, dražit nepřetržitě dvě a půl hodiny by chtělo střídání dražitelů. Což taky můžeme zvážit, ale nevím, nakolik je to reálné.

Narwen, vloženo 09:31:47  23. 11. 2009

No tak lidí tam bylo dost a kdyby někomu něco padalo, tak by se dal vystřídat, ne? :)

Aes Sedai, vloženo 09:29:42  23. 11. 2009

No já myslím, že kdyby ta aukce byla v jednom, upadly by obsluze ruce a vyvolávačce pusa. ;) :))

Fionor, vloženo 09:27:49  23. 11. 2009

S Apon jsem se shodli že už samotné rozdělení aukce do dvou bloků nebylo úplně šťastné a spíše to druhé části uškodilo co do tempa a finanční rozjařenosti davů dražících. takže počet bloků nezvyšovat.
A "náhodnost" pořadí taky byla fajn i když běhme naušnic jsem reálně usínal... ale já zkrátka nejsem na šperky a tohle si řešila Apon sama.

Bellatrix, vloženo 09:24:40  23. 11. 2009

Já jsem chtěla něco vyrobit, ale vždycky mě to trkne až když už je akce na spadnutí a tudíž nestíhám. A pětistné naušnice se mi vyrábět nechtělo :o) Ale zařekla jsem se, že napříště určitě něco vyrobím a bude to pokud možno pohlavně neutrální :oD. Už jsem si začala psát seznam a snad mě to donutí začít včas. Mám v plánu např. dvoje PÁNSKÉ rukavice - jedny palčáky a jedny prsťáky :o)

verlit, vloženo 06:02:28  23. 11. 2009

Ještě jednou moc děkuji skvělým Cluaranům!

Jinak k aukci - řeknu vám rovnou upřímně, že rozdělení do ještě více bloků je organizačně nezvládnutelné. Akce má určité tempo, ale viděli jste sami, jak je nemožné na místě opravdu uhlídat čas. Přidat si další stres s tím, že budu pětkrát za večer vědět, že přetahujeme a už má začít další aukční blok....děkuji ne!!

Rozdělení do skupin příbuzných předmětů je dobrý nápad, ale na druhé straně, přátelé, to je také jednou z podstat aukce, že musíte sledovat, kdy přijde váš zamilovaný předmět na řadu. Nebylo by to asi tak přínosné pro atmosféru, kdyby se všichni vytratili ze sálu a seděla tam vždy jen ta trojice, která chce dražit :-)))
Každá skupina by také byla jinak divácky atrativní a "méně populární" předměty by měly v sále mrtvou atmosféru. Takže taky ne.

A do třetice ne kratší době na zapisování. To jsou pak prostě dvě možnosti - buď dražit vše - a riskovat hluchá místa, kdy půjde jeden předmět za druhým a nikdo o ně nebude mít zájem nebo použít stávající systém, ale dát dost času na přemýšlení a zapisování a případné přesouvání fondů, pokud člověk "neulovil" v první části to, po čem toužil.

Pár předmětů, u kterých byli jen dva zájemci, se skutečně dražilo, ale nebylo jich mnoho a snad to zas tak moc nezdrželo. Jinak platilo pravidlo a třech a více.

Ten čas "pro zapisování" byl myšlený také jako čas na popovídání, zakousnutí něčeho dobrého a tak dále, aby měli lidi aspoň šanci se na místě pozdravit.

Ainee, vloženo 00:07:47  23. 11. 2009

Taky chci všem moc poděkovat za sobotní akci, moc se mi to líbilo, program byl skvělý, maminka byla taky moc spokojená a hned se nabídla, že příští rok do dražby taky ráda něčím přispěje :))
Jsem ráda, že jsem tam s vámi mohla být a trochu přispět na pejsky. Organiztorkám velké a hlasité bravo!

« ««   93   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php