04:34:52
07. 07. 2025

Místnost
Musíme si pomáhat
Říká se, že nejbližší pomocnou ruku najdeš na konci své paže. Někdy to ale přece jen může být i ruka někoho jiného, co říkáte?

Místnost věnovaná společným taverním projektům v oblasti charity, pomoci potřebným, vysazování taverních stromů, sponozorování zvířat v ZOO a podobně.

TAVERNA DRUHÝM 2011 se konala v sobotu 26. listopadu v Písecké bráně.

Obrázky výrobků si lze prohlédnout v aukční galerii.


Pozvánka na akci:
http://verlit.sweb.cz/pozvanka_TD.pdf

DODATEČNÁ AUKCE

Galerie zde.

Místnost má od 15:09:32  17. 02. 2008 pronajatou verlit. Spolusprávce: Meridion. Činkapi. Mivka.

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   45   »» »

Meridion, vloženo 13:56:34  06. 09. 2011

Verlit: A únorový termín by zřejmě nebyl praktický z toho důvodu, že dražba pomůže při shánění dárků na vánoce, že?

Hetta, vloženo 07:51:38  06. 09. 2011

Pokud jde o fotografie, jejich úpravu a popisky, případně další činnosti s tím spojené, nabízím pomoc, stejně to dělám v našich tématických plstěních na Fleru.

verlit, vloženo 23:51:20  05. 09. 2011

Všechno by to bylo reálné, kromě té podmínky, že musí být termín v říjnu. To je podle mě vyloučené - znamenalo b to prakticky za měsíc po VCS a to je příliš brzo na zorganizování, aspoň podle mých zkušeností. Lidi nebudou mít dost času dodat výrobky, o místu a propagaci nemluvě. Ale třeba to jen vidím moc černě.

Meridion, vloženo 23:09:47  05. 09. 2011

(No hlavní problém byl v tom, že jsem nedokázala najít picasoweb, nebo jak se to jmenuje, ani žádný podobný fotoserver, než mě napadlo napsat do url rajce.net, místo rajce.cz.) Když po mě nikdo nebude chtít hledat vhodný server, kam tu galerii umístit, ale dostanu přesné nasměrování a budu mít někoho v záloze, na koho bych se mohla obrátit s technickými problémy v začátku, tak snad zvládnu i tu aukční galerii.
Důležitá podmínka, aby se to stihlo do začátku vánoční sezóny (tj. tak do půlky, max. konc října).

Meridion, vloženo 22:53:45  05. 09. 2011

Dovolím si to zkopírovat, ať je to jednodušší:
- nastavení pravidel pro příspěvky (kolik od koho, jaká omezení - pokud nějaká, kam posílat) - lze použít loňský model
- zpracování došlých fotografií a jejich vyvěšení v Aukční galerii - k tomuhle bodu se vrátím na konec
- koordinace předání předmětů před aukcí u lidí, kteří se sami nemohou dostavit - dovezou zástupci jednotlivých měst, nebo se pošle s předstihem poštou, nevidím problém
- vytvoření aukčních popisek s vyvolávací a vyhraženou cenou - pomáhala jsem před dvěma lety Verlit, takže bych to snad zvládla sama
- vystavení předmětů na místě - asistovala jsem několikrát
- organizace dodatečné aukce, pokud je třeba - nechám se poučit, co to obnáší, ale také by neměl být problém.
- koordinace rozeslání/předání vydražených předmětů těm, kdo si je nemohou vyzvednout osobně - už jsem naši prodejnu nabízela několikrát jako vyzvedávkové místo a druhá část našeho byznysu funguje jako zásilkový obchod, takže s posíláním i křehkých předmětů bych taky problémy neměla.
Jediné u čeho mám pochybnosti, jak bych zvládla, je ta aukční galerie. S fotowebem jsem se seznámila poprvé včera a nechtějte vědět, jak dlouho mi to trvalo.

Aes Sedai, vloženo 22:43:22  05. 09. 2011

No já bych pomohla ráda, ale jsem daleko a čeká mě pižlání vnitřností. Takže letos asi bohužel... :(

verlit, vloženo 19:14:14  05. 09. 2011

Díky za upřesnění, říkala jsem si, že je toho nějak hodně, když se to takhle sepíše, ale někdo to udělat musí, tak jsem to sepsala kompletně :-)

Činkapi, vloženo 19:05:06  05. 09. 2011

Upřesnění: Záležitosti kolem pronájmu prostor, (spolu)sestavování a organizace programu, komunikace s příjemcem peněz apod. jsem schopná a ochotná zajišťovat dál.
Co opravdu neumím a nechci dělat, je organizace vlastní aukce, což je - co si budeme povídat - na TD zdaleka to nejhorší.
Tedy především tyto body:
- nastavení pravidel pro příspěvky (kolik od koho, jaká omezení - pokud nějaká, kam posílat)
- zpracování došlých fotografií a jejich vyvěšení v Aukční galerii
- koordinace předání předmětů před aukcí u lidí, kteří se sami nemohou dostavit
- vytvoření aukčních popisek s vyvolávací a vyhraženou cenou
- vystavení předmětů na místě
- organizace dodatečné aukce, pokud je třeba.

Pokud se nikdo nenajde, TD prostě nebude.

verlit, vloženo 11:26:26  05. 09. 2011

VYHLAŠUJI KONKURZ NA ORGANIZÁTORA TAVERNY DRUHÝM 2011


Jak už jsem, mírně hystericky :-), avízovala loni, přestože považuji Tavernu druhým za nesmírně užitečnou a pro Tavernu zajímavou akci, nezvládám už být (spolu)organizátorkou.

Co to zahrnuje:
- nalezení prostor (obvykle díky ochotné a šikovné Činkapi :-)))
- akutalizace dění v místnosti
- nastavení pravidel pro příspěvky (kolik od koho, jaká omezení - pokud nějaká, kam posílat)
- zpracování došlých fotografií a jejich vyvěšení v Aukční galerii
- koordinace předání předmětů před aukcí u lidí, kteří se sami nemohou dostavit
- vytvoření aukčních popisek s vyvolávací a vyhraženou cenou
- vystavení předmětů na místě
- domluvení vyvolávače
- zajištění techniky (mikrofon, reproduktor)
- rozhodnutí o časovém plánu akce
- rozhodnutí o internetovém dražení a jeho organizace
- zpracování výsledků
- organizace dodatečné aukce, pokud je třeba
- koordinace rozeslání/předání vydražených předmětů těm, kdo si je nemohou vyzvednout osobně
- uzavření smlouvy s vybranou charitou
- odeslání peněz
- zasloužený odpočinek

Je někdo ochotný se toho ujmout, aby se hezká tradice nepřerušila? Leccos lze samozřejmě delegovat dál, ale koordinace je nutná.

Bellatrix, vloženo 08:45:52  23. 08. 2011

:o) No jo, vždyť já vlastně ještě neznám Dorotku! :)

verlit, vloženo 20:12:16  22. 08. 2011

Bell: No taky se někdy můžeš stavit a podrbat si přitom Dorotku, že jo. Jen potřebuju avízo aspoň den předem :-)

Bellatrix, vloženo 20:08:46  22. 08. 2011

Meridion: no jo, nějak jsem to tentokrát nestihla hned po aukci, poštou mi přišly asi 3 věci, které měl u sebe někdo jiný, a s těmi u verlit to dopadlo takhle. Přitom to k ní mám autem asi 15 minut :ox
Kde že máš prodejnu, jestli se můžu zeptat?

Meridion, vloženo 17:54:42  22. 08. 2011

Bell: skoro po roce? Jestli máš problém najít čas na cestu do Buštěhradu, co kdyby mi to Verlit předala, až se příští týden uvidíme, a ty by sis to vyzvedla u mně v prodejně? V otvíracích hodinách nebude třeba si nijak domlouvat termín a stresovat se kvůli nestíhání.

Bellatrix, vloženo 12:08:43  22. 08. 2011

Jo tričko Gondor a knoflíky!!! A já pořád co mi to chybí :)

Bellatrix, vloženo 12:06:19  22. 08. 2011

Safra, já mám ještě u verlit ovci... a asi ještě něco, ale nevím co :oD

Kroc, vloženo 11:21:26  22. 08. 2011

néééé :o)

Činkapi, vloženo 00:28:22  22. 08. 2011

Už se napřahuju!!!

Kroc, vloženo 23:14:21  21. 08. 2011

já vím, že už dámy organizují VCS, ale jen tak lehce se ptám (jen se ptám, nebijte mě) jestli už mám něco vyrábět :o)

J.D.P., vloženo 07:40:05  04. 06. 2011

Stát momentálně pracuje na tom jak vlastne má "vypadat" asistencni pes. u vodicich je to dano vyhlaskou. u asistencnich stat musi urcit co ma umet, jak se ma chovat atd. a potom mozna casem, kdyz prijde jina netoliksetrivabezkalousek vlada:o) by se konecne mohlo dojit k tomu, ze asistencni pes by mohl mit stejny podminky jako vodici...

verlit, vloženo 19:16:36  22. 05. 2011

Omlouvám se, poslední čísla má Čin, dáme to dohromady a uvidíme. Myslím, že pořád chybí jedna nožička.

« ««   45   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php