13:29:06
27. 07. 2025

Místnost
Poradna v nouzi - úřední, přírodní a jiné katastrofy
Ocitli jste se v nouzi? Dušičku vám pofoukáme v Duté vrbě, zanadávat si můžete ve Ventilačce , ale tady se vám dostane praktické rady a pomoci.
Bojujete s úředním šimlem? Chcete být připraveni, kdyby vás zastihla přírodní katastrofa nebo prostě vědět „jak na to“ ve složité situaci?

PŘIJĎTE SE PORADIT.
SPOLEČNĚ ZASTAVÍME I SPLAŠENÉHO VELBLOUDA!

Místnost má od 20:31:17  19. 02. 2004 pronajatou verlit

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte se do Taverny nejdříve zaregistrovat nebo přihlásit



« ««   97   »» »

April, vloženo 12:17:15  23. 01. 2014

Tak, :) když jsem viděla jak je Klair odhodlaná tak mi to nedalo a mail jsem jim s fotkou fleku poslala sama. A mělas pravdu, ikdyž si to už nepamatovala, tak mi nabídli kadeřnický balíček jako kompenzaci. :) Tak vám děkuji, zase jsem o něco méně bázlivá :)

Klair, vloženo 12:39:33  21. 01. 2014

no, co je nejhorší, co mi můžou udělat? Říct mi, že jsem si to způsobila sama. Super... Hlavu mi neutrhnou.

POkud chceš, můžu to zkusit.

A co bych řekla... No, co bych tak říkala. Žádám o zjednání nápravy

Je ale fakt, že si musíš být jistá, že to udělali oni.
Tak... pokud ano, tak mi vyfoť paragon od saka (jestli ho ještě máš), vyfoť flek. A pokud víš, tka mi napiš jméno té kadeřnice.

April, vloženo 12:31:19  21. 01. 2014

a co bys řekla Klair? ty jo obdivuju že se nebojíš...kort když ti muzou říct že sis to udělala sama a ztrapníš se.

Klair, vloženo 12:26:49  21. 01. 2014

kdybys měla chuť, můžu to za tebe zkusit vyřešit.

April, vloženo 12:19:24  21. 01. 2014

:) trochu mě mrzí, že jsem rozpoutala tak vášnivě prudkou a trochu agresivní diskuzi :D jinak děkuju vám za názory, díky Verlit za zastání a Klair máš pravdu, ale ono to není asi až takhle vážné a od té doby jsem vám zapoměla něco říct. Já tam nešla osobně protože mi to přišlo prostě hloupý, tak jsem zavolala a řekla jsem že tam mám flek a že jsem četla na netu že jsou nějaké speciální čističe co maj kadeřnice, a ona mi řekla at to vezmu vanišem a já řekla že si myslím že to mám vypálený od tý barvy a ona na to že to NENÍ MOŽNÝ, ŽE TA HNĚDÁ CO MI DÁVALA NA HLAVU TOHLE NEDĚLÁ!! a řekli mi to i před tím její kolegyně které zvedaj telefon, takže já tam volala dvakrát. Komentář jsem jí nedala negativní ale podprůměrný, což je o jedno horší než neutrální. A to proto že jsem se objednávala a ptala jsem se jestli by šlo ombré ( protože vocher byl jen na barvení) a ta jedna z nich co tam vždycky zvedá telefony mi řekla, že se na místě domluvím s kadeřnicí. No ale na místě mi kadeřnice řekla že to teda ne, že jsem měla rovnou říct že chci víc času na ombré. Tak jsem řekla že jsem to té paní říkala...no a ona je tam seřvala a pak se mi omlouvala ale stejně.. tak tohle byl první bod proč jsem dala podprůměr, pak teda prostě ten flek na saku kterej odmítaj řešit ... pokusila jsem se to vyřešit v klidu dvakrát jsem tam volala a oni mi řekli že to se stát nemůže.. takže mi je jasný že až tam přijdu osobně tak to už asi v klidu nebude a bude to trapný a divný a hlavně nejsem z prahy takže jet kvuli saku za pár šlupek do prahy a zpět to se mi nevyplatí. takže to byl druhej bod a pak jsem jim ale napsala že mi udělali vlasy tak jak jsem chtěla... ale bylo to dva špatný proti jednomu dobrému. Navíc do toho kadeřnictví bych ráda přišla jednou znova protože ty vlasy jsou jak jsem chtěla ale budu si brát to nejhorší z triček a navíš jim to tam připomenu aby se aspon cejtili blbě. já nemám takovou povahu jako ty Klair..jseš průbojná, já ne. A už jsem si koupila dva modrý knoflíky na to sako :D tak mi aspon přejte at to tam dobře našiju :D

Klair, vloženo 12:00:52  21. 01. 2014

Asi zním zbytečně prudce.
Mně to prostě přijde líto, protože třeba by se to napravilo, třeba by to pomohlo.

Rozhodně souhlasím s tím, že to není vina April, ale kadeřnice.

Orki, vloženo 11:24:35  21. 01. 2014

Verlit, tady už jde asi spíš o tu špatnou známku na netu (o které zatím imho April spíš uvažovala, jestli se nepletu). Navíc navzdory tomu, že účes byl podle všeho ok. Prostě buď problém řeším s jeho původcem, který ho případně má šanci se k němu nějak postavit, nebo vůbec a nemstím se anonymně (navíc nechápu motivaci, vždyť to nikomu nic nepřinese).

A Deidre má pravdu: April neber si to moc osobně, nikdo tě tu nesoudí, jenom se rejeme v situaci. Rozhodnutí zůstává tvoje ;)

verlit, vloženo 10:25:52  21. 01. 2014

Klair: Není starost April, jestli kadeřnice udělala chybu, propíchla plášť nebo já nevím co.
Pokud je to April nepříjemné, tak opravdu nevím, proč by za to tady měla být pranýřovaná jako člověk, který neumožnil to dodavateli služby napravit.
Dodavatel služby má mít takové procesy, aby si kontroloval jak vybavení, tak zkušenosti a schopnosti svých zaměstnanců.

Opravdu mi začíná připadat hodně absurdní vinit zákazníka, jak byl ošklivý, když znemožnil dodavateli napravit svoji chybu.

Deidre, vloženo 10:20:33  21. 01. 2014

Já být April, už sem asi nikdy v životě nic nenapíšu... :)

Klair, vloženo 09:45:57  21. 01. 2014

Verlit: velmi pravděpodobně ano, ale mohl někdo propíchnout ten ochranný plášť. Jasně, kadeřnice to může kontrolovat, měla by to hlídat. Ale holt to neudělala. A teď by to třeba mohla napravit. Vždyť tady nemluvíme o tom, že by se s nimi měla April soudit. Ale mohla by jim aspoň dát příležitost příjemně překvapit

verlit, vloženo 08:14:54  21. 01. 2014

Aha, to jsem nepostřehla. Nicméně i tak si myslím, že to trochu přeháníte s tím, že takřka přenášíte zodpovědnost za zajištění nápravy chyb na poškozeného.
Jako sorry, ale když si bude kadeřnice dávat pozor, tak se jí to nestane. Vina není na straně April.

Klair, vloženo 07:53:14  21. 01. 2014

Dělá špatnou reklamu. Píše, že jim "aspoň dala na slevomatu negativní komentář".

verlit, vloženo 07:46:45  21. 01. 2014

Já bych to tak dramaticky neviděla - April jim nedělá žádnou špatnou reklamu, protože nikdo z nás neví, jaké kadeřnictví to bylo.
Prostě si postěžovala, a pak se rozhodla to neřešit, tak to taky neřešte :-)
Když už jsme u toho coming outu, tak já nikdy nereklamuji nic, prostě to odepíšu (a mám velké štěstí, že se mi nikdy nerozbilo něco opravdu velkého). Jednoduše zvážím finance versus čas versus krajní neochotu něco řešit, a zatím vždy neochota převážila.
Nicméně mě těší, že máte všichni takové pozitivní zkušenosti s ochotou reklamaci řešit, to je příjemné slyšet.

Kroc, vloženo 00:30:51  21. 01. 2014

No i u nás si sypeme popel na hlavu i přesto, že víme, že často to není naše vina...protože zákazník nám přináší peníze a když je spokojen, rád se vrátí a ty jeho peníze nám zase nechá :o)

Cemendriel, vloženo 00:06:38  21. 01. 2014

Já jsem nad tím fakt přemýšlela a jediné, co mi přijde škoda je, že myslíš, že by ti řekli, ať si trhneš nohou... naprosto rozumím tomu, že se to někomu nechce řešit, bylo to levné sako, nestojí to za to, ok! Ale přesvědčovat sama sebe, že by tě stejně poslali do háje... rozuměj, tady jde o tebe a o tvoje psychické zdraví, když budeš takhle smýšlet o světě kolem sebe, za chvíli z tebe bude naštvaný zajíček, co jde vynadat medvědovi... =/
Co se týče toho hodnocení, musím uznat, že to s tím flekem pokazili, to je bez diskuze, ten flek tam prostě je, otázka je, jestli to není taková chyba, která se může stát každému, i výbornému profesionálnímu kadeřníkovi, a jestli je to opravdu důvod k negativnímu hodnocení i přes to, žes jim nedala šanci to napravit...

Klair, vloženo 23:29:42  20. 01. 2014

Jinak my jsme vracely peníze za podprsenku, o které jsme si poměrně jisté, že jí paní rozdrbala v pračce. Dobré jméno nám za to opravdu stojí. Naprosto bez diskuzí!
Zatím se nestalo (a to ten krám máme rok a půl), že bychom někomu reklamaci nevyřešily! Jen jedna paní přišla po roce s podprsenkou s tím, že jí nosí každý den, navíc na dost velkých rozměrech. To už je regulerní opotřebení. Nabídly jsme možnost, že zajistíme opravu. Sice ne na naše náklady, ale pomůžeme s tím.

Genevieve, vloženo 23:26:31  20. 01. 2014

April: z mojí zkušenosti, ať už z jedné nebo z druhé strany (jako někdo, kdo šel něco reklamovat i jako někdo, u koho bylo reklamováno), tak nikdy nebyl problém cokoliv vyřešit, když se vše řešilo slušně. Pokud někdo přijde, že má svízel, že ho to moc mrzí, tak prostě se to vždycky, vždycky dá nějak vyřešit. Taky jsem se takhle jednou vrátila do obchodu s vadou na oblečení, které jsem si všimla až doma a vyměnili mi ho a ani nemrkli, ještě se mi hrozně omlouvali a říkali, že je dobře, že jsem přišla, že by to byla škoda.

Orki, vloženo 23:25:19  20. 01. 2014

To patřilo před Klair. Negativní reference imho není na místě (chyby prostě lidi dělají a napravit ji neměli ani šanci) ani fér.

Orki, vloženo 23:23:26  20. 01. 2014

Tak už je asi po limitu k vhodnému řešení, navíc jevně se ti do toho nechce, což je tvůj boj a rozhodnutí, osobně by mě to taky netěšilo, ale jiným se radí lehce, že ;)
Nicméně upozorním na imho nepodložený a závadný předpoklad a to, že se z toho budou snažit vyvléknout. Nedalas jim moc šanci neudělat to, přičemž výsledek mohl být nejhůř stejný. Zkus se nad tím příště zamyslet, jinak z tebe bude bručoun a jezevec, jako jsem já :)

Klair, vloženo 23:22:58  20. 01. 2014

Jo, a nejvíc mne na tom vytáčí, že jim vůbec nedáváš šanci to řešit. Jen jim napíšeš negativní referenci

« ««   97   »» »

Zpět



Fantasy a Sci-fi: Taverna
© Jirka Wetter, jeremius@fantasy-scifi.net
, 2001 - 2005
Design: Rinvit, Jeremius
Na textech se podíleli Pavel Džuban a Toomz
URL: http://fantasy-scifi.net/taverna/taverna.php