 |
Je tu někdo, kdo má přehled o právu? :) Už nějaký čas mám podepsanou dohodu o provedení práce. Protože mám ale celkem problémy s nespolehlivým vedením, a protože budu mít od úterka práci v jiné firmě na plný úvazek, chci ohledně dohody podat výpověď. Potřebovala bych ale poradit, jak má vypadat konkrétní text výpovědi. Níže jsem se ho pokusila sepsat. Můžete se na něj podívat, jestli je z právního hlediska v pořádku?
Výpověď dohody o provedení práce
Zaměstnavatel (jméno a sídlo):
XXX
Věc: Výpověď dohody o provedení práce
Podle dohody o provedení práce ze dne 12. 9. 2014 platné do 31. 5. 2015 pracuji u Vaší společnosti se sídlem XXX na pozici externí obchodní činnost a psaní PR článků v celkovém rozsahu práce cca 75 hodin.
V dohodě o provedení práce se v bodu 1.13. říká, že: „Od dohody mohou obě strany odstoupit, a to i bez udání důvodu. Výpovědní lhůta činí jeden kalendářní měsíc, který následuje po měsíci, ve kterém bylo od této dohody odstoupeno. Odstoupení od dohody musí být učiněno v písemné formě a musí být doručeno druhé smluvní straně, jinak je neplatné.“
Tímto Vám tedy oznamuji své odstoupení od dohody o provedení práce k dnešnímu dni.
V ..................... dne ....................
..................................
zaměstnanec
Ještě bych se ráda zeptala - výpověď začíná platit dnem podpisu, dnem odeslání nebo dnem doručení? (Předpokládám ale, že zůstane ležet na poště a pak se mi vrátí stejně jako jiný dokument - ale taková se považuje za doručenou, že? A za doručenou se považuje dnem, kdy se ji pokusili doručit?) Mám výpověď odesílat jen obecně na adresu firmy obecně, nebo na adresu firmy přímo 'Jednajícímu?'
Předem děkuji za odpověď. :) |