 |
To je prostě neskutečné.
Vždycky, když si myslím, že horší servis už PPL mít nemůže, tak mě přesvědčí o omylu.
Česká pošto, omlouvám se ti, takhle strašlivou službu neposkytuješ ani ty.
Že mi neoznamují zásilky, na to si sice pokaždé znovu stěžuji, ale po šesti zásilkách ze sedmi, které nebyly oznámeny, to nevidím moc růžově, že se to změní.
I byla jsem ve střehu a balík sledovala na netu. Jakmile se objevil ve stádiu "depo", volala jsem, že ho chci přesměrovat na Parcel Shop.
To nejde.
Protože v tu chvíli ještě není v systému.
Tak jsem volala další den.
To nejde, protože už ho má řidič.
OK...do Parcel Shopu měl dorazit dnes. Když bylo ticho po pěšině, volám opět, co se děje...
nebudu vás zdržovat líčením absurdnosti dialogu, kdy se MĚ ptá na help-desku, jestli neznám název JEJICH parcel shopu atd....na třetí telefonát zjistili, v čem je vada...
on ten jejich Parcel Shop už nefunguje.
Chápete to? Oni tam v PÁTEK přesměrují zásilku - oni sami, rukou operátorky - a nevědí, že ten partner už není funkční???!! To zjistí až řidič, když přijede na místo??? A neudělá s tou informací NIC?!!!
A "prý by mi zavolali"...no jelikož to věděli už v pátek a já tam volala dnes odpoledne, tak by samozřejmě nezavolali a poslali zásilku zpět jako nedoručitelnou.
To už se fakt vymyká jakékoli mojí představivosti. |