 |
Schválně pro zajímavost kopíruji odpověď, zvlášť P.S. mě pobavilo (aneb "kdo chybí, ať se přihlásí"!)
Vážený zákazníku
Vámi zaznamenaný občasný problém s odesíláním emailu, (v inkriminované době i možnými prodlevami při přihlášení k emailové schránce) je způsoben mimořádným zatížením našich emailových SMTP serverů, které je vyvoláno extremním nárůstem emailového spamu a virů ,jež jsou odesílány ze zahraničí na náhodné emailové adresy v české republice, tedy i na emailové adresy zákazníků Telefoniky O2. Problémem jsou zejména obrázkové spamy jejichž podíl se v posledních měsících více než trojnásobně zvýšil a jež vyžadují na zpracování více strojového času serverů. Celkový podíl spamu tak činí až 90% všech emailů, které do emailových schránek zákazníků přichází. Tento problém se týká všech poskytovatelů emailových služeb, nejen Telefoniky O2.
Telefonica O2 Czech Republic usilovně pracuje na systémovém řešení tohoto problému a připravuje efektivní technologické řešení jež omezí tyto nepříjemné vlivy a zároveň plánuje navýšení výkonu celého systému tak, aby prostředí emailových serverů reflektovalo na překotný vývoj objemu komunikace i směrem do budoucnosti. Finální vyřešeni situace očekáváme do konce března.
Pokud si přejete kompenzaci podejte si prosím písemnou stížnost na oddělení reklamací.
PS :
Pokud snad některá ze zpráv není doručena - doručení v případě vytížení poštovních serverů trvá i několik dnů - můžete se obrátit na adresu postmaster@iol.cz . Po sdělení data ;času ;odesílatele ; adresáta a názvu odesílané zprávy dojde ke kontrole logu v našem systému. |